سوالات متداول

نحوه ارسال سفارش چگونه است؟

۱– تحویل اکسپرس یا پست سریع

**توجه این روش مخصوص شهر ساری است**

پست اکسپرس امکان ارسال سفارش‌ ها با بالاترین سرعت ممکن به مقاصد مشخص را فراهم آورده است. در حال حاضر امکان تحویل سفارش در تمام روز‌‌‌های هفته در شهر ساری وجود دارد. در صورت ثبت سفارش در روز‌‌‌های کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۲، امکان تحویل سفارش در همان روز و یا نهایتا در روز بعد امکان پذیر خواهد بود. در غیر این صورت سفارش هایی که بعد از ساعت ۱۲ و یا روز‌‌‌های پنج شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی‌ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد از سفارش پردازش خواهند شد. هزینه ارسال با توجه به نوع محصول خریداری شده و با توجه به مسافت همزمان با ارائه ی فاکتور به مشتری محاسبه و در فاکتور درج می‌شود.
 بدیهی است که تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور مامور تحویل محصول بایستی توسط مشتری کنترل شود.
جهت اطمینان از سلامت ظاهری و فیزیکی محصول، پیشنهاد می‌کنیم در حضور مامور، محصولات دریافتی بررسی شوند و یا اینکه به محض مشاهده ی هرگونه آسیب فیزیکی محصول، مراتب را با استفاده از روش‌‌‌های تماس با ipacuav.ir درج شده در صفحه ی ”تماس با ما” اطلاع دهید.

۲– پست پیشتاز

امکان پست پیشتاز برای سایر شهر هایی که تحت پوشش تحویل اکسپرس نیستند و یا برای آن دسته از مشتریانی که خواهان ارسال سفارش از این طریق باشند، در نظر گرفته شده است. زمان تحویل سفارش در این حالت با در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش، بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری خواهد بود. اگر ارسال سفارش مشمول هزینه باشد، هزینه ارسال در فاکتور درج و محاسبه می‌شود و دریافت هرگونه مبلغ اضافی هنگام تحویل سفارش تخلف محسوب می‌شود. در صورت مشاهده ی چنین مواردی لطفا مراتب را از طریق روش‌‌‌های تماس با ipacuav.ir درج شده در صفحه ی ”تماس با ما” اطلاع دهید.

۳– تحویل سفارش با باربری مد نظر خریدار

این امکان نیز وجود دارد که کالا باتوجه به باربری مدنظر خریدار ارسال گردد. برای اینکار علاوه بر نوشتن این درخواست در بخش توضیحات در هنگام خرید با دفتر فروشگاه و واحد پشتبانی نوشته شده در بخش “تماس با ما” تماس حاصل بفرمایید و درخواست خود را اعلام نمایید. گفتنی است که فروشگاه در قبال کالارسان معرفی شده از طرف شما مسولیتی نخواهد داشت.

نحوه پرداخت کالای خریداری شده چگونه است؟

۱– پرداخت آنلاین (پرداخت از طریق درگاه اینترنتی)

پرداخت آنلاین به معنی انتقال وجه با استفاده از شبکه ی جهانی اینترنت می‌ باشد که سریع ترین روش جهت انجام تراکنش‌‌‌ های مختلف است. بنابراین انتخاب این روش به عنوان روش پرداخت باعث تسریع روند پردازش سفارش‌‌‌ های شما گردیده و از اولویت بیشتری نسبت به دو روش دیگر برخوردار است. شما می‌ توانید پس از ثبت سفارش خود، از طریق درگاه اینترنتی بانک‌‌‌ های مختلف در وب سایت ipacuav.ir هزینه سفارش را پرداخت نمایید. در صورت پرداخت موفق فرآیند پردازش سفارش ادامه یافته و سفارش وارد مرحله ی آماده سازی و ارسال می‌ گردد. چنانچه روش پرداخت اینترنتی انتخاب شده باشد، تحویل گیرنده ی سفارش باید در هنگام تحویل سفارش، کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی به همراه داشته باشند.

راهنمای پرداخت اینترنتی:

جهت انجام پرداخت اینترنتی داشتن یکی از کارت‌‌‌های بانکی متصل به شبکه شتاب کشور الزامی‌ است. در حال حاضر کاربران محترم وب سایت ipacuav.ir امکان انجام پرداخت به صورت اینترنتی را از طریق کارت بانک‌‌‌ های ملی، صادرات و …خواهند داشت. هنگام پرداخت اینترنتی به چند مورد از اطلاعات مربوط به کارت بانکی خود که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود، نیاز خواهید داشت: 1-شماره کارت 2-رمز دوم (PIN2) یا رمز خرید اینترنتی 3-کد اعتبار سنجی دوم (CVV2) 4-تاریخ انقضای کارت 5-پست الکترونیکی (اختیاری)

۲– پرداخت در محل تحویل سفارش:

**توجه پرداخت در محل ویژه هم وطنان ساروی میباشد**

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، سریع ترین روش جهت پرداخت و ادامه ی فرآیند پردازش سفارش، پرداخت اینترنتی می‌باشد. با این حال، به منظور اطمینان خاطر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند در هنگام تحویل محصول هزینه ی آن را پرداخت نمایند، سایت ipacuav.ir امکان پرداخت در محل تحویل سفارش را نیز فراهم آورده است. پرداخت در محل به دو صورت می‌تواند انجام شود:

– پرداخت با استفاده از کارت بانکی:

ماموران تحویل سفارش ipacuav.ir مجهز به دستگاه کارتخوان سیار (POS) بوده و شما می‌توانید با استفاده از کارت‌‌‌های عضو شبکه شتاب در هنگام تحویل سفارش محصول هزینه را پرداخت نمایید.

– پرداخت نقدی:

امکان پرداخت نقدی در محل تحویل سفارش نیز به منظور آسودگی خاطر آن دسته از مشتریانی که دسترسی به کارت‌‌‌های عضو شتاب نداشته یا به هر دلیلی امکان استفاده از کارت بانکی را ندارند و یا تمایل به پرداخت نقدی دارند فراهم شده است.

مراحل پذیرش محصولات جهت عیب یابی و تعمیرات

تعمیر پهپاد و کوادکوپتر

در صورتی که هلی شات شما به هر علتی خراب شود، قطعا برای تعمیر هلی شات خود لازم است تا آن را به پیش یک کارشناس خبره و مسلط به این دستگاه ببرید تا پس از بررسی دقیق و فنی مشکل دستگاه را شناسایی کرده و آن را برطرف نمایید. همانطور که می‌دانید کوادکوپتر‌ها از جمله محصولاتی هستند که تعمیراتشان نیازمنده به دانش تخصصی بوده و اینگونه نیست که هر کسی که نسبت به قطعات الکترونیکی اشراف دارد بتواند آن را تعمیر کند.

شرکت ایپاک توانسته با تامین تمامی‌ قطعات یدکی و انواع لوازم جانبی کوادکوپتر و هلیشات و تعمیر مشکلات فنی هلیشات و یا پهپاد شما با تیکه بر یک تیم متخصص و خبره، گام بزرگی در این زمینه بردارد.

مراحل پذیرش محصولات جهت عیب یابی و تعمیرات 

چنانچه دستگاه شما به تعمیرات تخصصی نیاز داشته باشد پذیرش طی چندین مرحله انجام می‌شود:

  1. تماس با بخش فنی فروشگاه شرکت ایپاک با شماره 01133313666
  2. اعلام عیب دستگاه به کارشناس فنی 
  3. مشخصات و عیب دستگاه را از طریق تلفنی یا ارسال عکس و کلیپ از طریق واتس اپ در اختیار کارشناس فنی قرار دهید (شماره واتس اپ ۰۹۳۹۲۳۹۹۹۱۰)
  4. بعد از مشخص شدن عیب دستگاه و تعیین وقت قبلی برای تعمیر دستگاه باید آن را برای بخش فنی ارسال نمایید تا پذیرش شود.
  5. مشخص شدن عیب نهایی و اعلام هزینه به صاحب دستگاه
  6. پرداخت هزینه تعمیرات به شماره حساب مدیر بخش فنی
  7. تعمیر نهایی و تحویل دستگاه به مشتری

طی این ۷ مرحله دستگاه معیوب در اسرع وقت تعمیر شده و تحویل شما خواهد شد، تمامی‌این مراحل در سریعترین حالت ممکن توسط بخش فنی انجام خواهد شد.

شما میتوانید برای تماس با بخش فنی با شماره 01133313666 تماس گرفته و از مشاوران فنی درخواست راهنمایی کنید.